V případě zrušení do 41 dnů před začátkem pobytu, je možné se písemně domluvit na jiném, jednom, závazném termínu čerpání ubytování. V případě zrušení 40 dnů a méně před začátkem pobytu, je rezervační záloha nevratná v plné výši. Náhradní termín není možný. Jedinou možností je, že host za sebe pro tento termín zajistí jiného hosty v ceně stejné, nebo vyšší puůvodní rezervace.
Prosíme, věnujte čas přečtení informací o ochraně osobních údajů.
Proč shromažďujeme informace?
Informace jsou shromažďovány s cílem usnadnit proces rezervace mezi zákazníkem a poskytovatelem ubytovacích služeb. Nabídnout Vám další služby tam, kde dáváte souhlas k takovým nabídkám a/nebo nám pomohou zlepšit tento proces pro budoucí použití.
K jakým účelům shromažďujeme informace?
- průběh nebo podpora činnosti rezervačního proces
- proces dobrovolné registrace zákazníka k odběru newsletteru
- statistické používání systému k jeho možnému vylepšen
- není žádné jiné použití shromážděných informací, především informace nejsou nikdy předány bez souhlasu třetím stranám
Kdo má přístup k některým nebo všem shromážděným informacím?
- poskytovatel ubytovacích služeb, u kterého se bude realizovat Vaše rezervace
- poskytovatel webových stránek a rezervačního formuláře Instituce, které k tomu mají oprávnění
Jaký přístup garantujeme našim návštěvníkům ke shromážděným informacím, které se jich týkají?
- přístup ke všem shromážděným informacím je umožněn kdykoliv na požádání
- pokud jste přesvědčeni, že naše webové stránky nebo systémy shromáždily nesprávné informace nebo chcete jakékoliv informace rozporovat, prosíme, kontaktujte nás.
Co jsou Cookies?
Soubory cookies jsou malé soubory, které ukládají informace ve Vašem prohlížeči a běžně slouží k rozlišování jednotlivých uživatelů.
Na našich stránkách používáme pouze tzv. Funkční cookies, které slouží pouze ke správné funkčnosti našich stránek, a aby bylo možné dokončit proces rezervace s co nejmenšími obtížemi. Dále jsou z hlediska nutnosti používány krátkodobé tzv. „session cookies“ které jsou pouze dočasné a zůstávají uloženy ve Vašem prohlížeči pouze do té doby, než prohlížeč zavřete, a dlouhodobě tzv. „persistent cookies“, které zůstávají uloženy ve Vašem zařízení mnohem déle, nebo dokud je ručně neodstraníte (doba ponechání souborů cookies ve Vašem zařízení závisí na nastavení samotné cookies a nastavení Vašeho prohlížeče).
Žádné další cookies vědomě nepoužíváme, tedy žádné tzv. analytické a marketingové. Pokud nás a Vás na našich stránkách někdo špehuje, tak je to bez našeho vědomí a my mu neudělili souhlas, ba naopak, s tím nesouhlasíme. Jenže s tím nic nenaděláme, protože se jedná o tak velké společnosti (např. Google, Amazon, ...), že to je prostě marné.
a)Poskytovatel: RECRUITER s.r.o., Lucemburská 16, 130 00 Praha, IČ 27129322, (dále jen „poskytovatel“).
b) Zákazník: -jako fyzická či právnická osoba (dále jen „zákazník“).
Předmětem těchto obchodních podmínek poskytovatele (dále jen „OP“), je úprava podmínek realizace ubytovacích a souvisejících služeb v ubytování spravovaných poskytovatelem, OP jsou nedílnou součástí všech ujednání, pokud nejsou obchodní vztahy upraveny smlouvou, ve které je uvedeno jinak. Potvrzením nabídky poskytovatele, resp. objednávky zákazníka (dále jen „nabídka“) - uznává zákazník následující OP za závazné pro všechna plnění související s předmětem OP.
1. Ceny a služby
Orientační ceny ubytování a případných dalších služeb jsou uvedeny v prezentačních materiálech poskytovatele (internetové stránky, prospekty, apod.). Pro zákazníka je však závazná ta cena, která je uvedena při rezervaci, která je zákazníkovi zaslána elektronickou poštou. Pro rozsah smluvně sjednaných služeb a cen je závazný jejich rozpis. Poskytovatel je oprávněn v případech, které nemůže ovlivnit (např. zásah vyšší moci), změnit dohodnuté podmínky pobytu, případně pobyt bez náhrady a jakékoliv finanční kompenzace zákazníkovi zrušit.
2. Vratná kauce
Zákazník při nástupu neskládá vratnou kauci.
3. Zrušení pobytu zákazníkem
Zákazník je oprávněn zrušit objednávku kdykoliv před příjezdem. Zrušení pobytu vyžaduje písemnou elektronickou podobu (email s doručenkou) na adresu rozmaryna@chalupavrbice.cz. Rozhodující pro určení doby zrušení pobytu je datum a čas odeslání emailu.
4. Platnost
Tyto OP podmínky jsou nedílnou součástí objednávky ubytování vykonané přes rezervační systém, nebo e-mailem.
5. Platební podmínky
Rezervaci je potřeba provést přes Rezervační formulář a uhradit platbu 100 % z ceny závazně objednaného ubytování. Rezervace je závazná v okamžiku připsání platby na náš účet. V případě, že platba není uhrazena do 6 hodin, je rezervace zrušena a host musí, v případě svého trvajícího zájmu, provést rezervaci znovu. Zaplacením objednavatel potvrzuje závaznost objednávky.
Výjimečně a po domluvě lze ubytování rezervovat a hradit mimo Rezervační formulář. Platba za další služby, jako je stravování, konzumace, degustace a další, jsou hrazeny zvlášť dohodou. Všechny tyto služby jsou hosty a zejména společnostmi uhrazeny ještě před odjezdem z ubytování.
Veškeré platby budou uskutečněny v měně, která odpovídá měně uvedené v potvrzené nabídce.
6. Online platby
Online platby pro nás zajišťuje platební brána Comgate. Poskytovatel služby, společnost Comgate a.s. je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány. Další informace a kontakty na www.comgate.cz.
Poskytovatel platební brány, společnost Comgate, a.s., odkaz na stránku: https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana
Informace o platebních metodách - platby kartou a platebními tlačítky bank se základním vysvětlením průběhu platby najdete zde:
https://help.comgate.cz/v1/docs/cs/platby-kartou
https://help.comgate.cz/docs/bankovni-prevody
Kontaktní údaje na společnost Comgate:
Comgate, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
7. Reklamace
Reklamaci služeb poskytnutých poskytovatelem je zákazník povinen uplatnit u osoby, jež podle potvrzené nabídky zařizuje jeho objednávku, je-li tato osoba odlišná od poskytovatele, pak je zákazník povinen s tímto uplatněním seznámit také poskytovatele. Uplatnění musí být bezodkladně po zjištění nedostatků v místě jejich poskytnutí, tj. v provozovně poskytovatele, příp. v písemné (elektronické) formě nejpozději následující den po skončení ubytování. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
8. Mimosoudní řešení sporů
Ubytovaný host má právo podat návrh na mimosoudní řešení sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská15
12000 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: https://adr.coi.cz
Česká obchodní inspekce je dozorovým orgánem vykonávajícím dohled nad ochranou spotřebitele, postupující podle zákona č. 64/1986 Sb., o České obchodní inspekci, ve znění pozdějších předpisů, a dalších právních předpisů. Internetová stránka České obchodní inspekce je www.coi.cz.
9. Ostatní ujednání
V souladu s ustanovením § 1837 písmeno j) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, ubytovanému jako spotřebiteli nevzniká právo na odstoupení od smlouvy o ubytování, pokud ubytovací zařízení poskytuje plnění v určeném termínu.
Není-li poskytovatel při veškerém svém úsilí schopen dostát sjednaným podmínkám v důsledku zásahu vyšší moci, má bez dalšího právo objednávku zrušit, popř. ji přiměřeně změnit. Vyšší mocí se rozumí zejména válka, mobilizace, vnitřní nepokoje, konfiskace, stávka, výluka, poškození hotelu a jeho zařízení následkem živelných pohrom či při vnitřních nepokojích, vývozní a dovozní omezení, exploze, epidemie, nedostatek materiálu zapříčiněný z výše uvedených důvodů; v případě zásahu vyšší moci není zákazník oprávněn uplatňovat vůči prodejci žádné sankce či ekvivalentní nároky.
Rozmarýna chalupa Vrbice, provozovatel RECRUITER s.r.o., Lucemburská 16, 130 00 Praha, IČ: 27129322
Aktualizováno dne 1.10.2024